Sabtu, April 23, 2011

SEKSI untuk CANTIK?

Salam. .dear blog. .
Tibe2 dpt idea untuk conteng at blog aku ni. .
Seksi? Seksi? Seksi? or Seksa?
Hurm. . Perlu ke kite manjadi seksi untuk menjadi cantik? Perlu? Tak perlu?
haishhh. . Dulu la an, bagi aku, perlu seksi ni untuk jd cantik. .
Cantik untuk ape? Untuk menjadi HOt, untuk menarik perhatian lelaki mostly rite?
yeahhh, mmg dulu aku seksi. .tp xdela seksi sgt smpai tayang atas bawah. .
seksi tahap mane uh, biar jela aku yg tau. .hehe . .
tapi itu sume DAHULU! DAHULU!
SEKARANG lain. .aku da xseksi. .
Nape ea? sbb hati aku da mula rase lain mcm. .
dulu, tibe2 aku terfikir, kalau aku seksi, ape aku dpt?
mmg aku dpt sume, aku dpt lelaki yg HOT, lelaki yg ada duit,  lelaki yg bley buat aku enjoy. .
tp....... smpai bile aku nk mcm ni?
Sebab, aku sebenarnye nk seseorang yg boleh mbimbing aku, yg boleh jd imam aku sbg seorang isteri. .
Mase aku seksi, aku rase mmg lelaki yg ade dlm tgn aku xde lgsg kriteria2 uh. .
lagi ramai plak lelaki yg suke tgk aurat aku. .haishhh, napela dulu aku xsedar ini sume..
But now, even aku xpakai tudung, at least aku da xdedah sgt sane sini. .
Sebab biarla yg dalam aku uh, suami aku yg tgk. .
cukupla skadar aku pakai shirt n jeans. .xseksi, tapi simple. .
Pakcik n makcik pun xsakit mate tgk. .hehe. .
Bg aku, kalau xseksi pun, kite tetap nmpk cantik. .
Sbb sume gurl dlm dunia ni mmg cantik rite?
Kalau seksi, nanti kita yg seksa, sbb boleh mgundang kepada zina, rogol, dibunuh! ape itu? itula SEKSA! ada paham! haha. .lagi satu, kita dpt DOSA! hehe. .
lagipun, ISLAM plak uh, da la aku xbertudung, ini seksi lagi. .
At least kurang sikit dosa aku. .hehe. .(hnye DIA pnentu dosa pahala aku)
Xpela, biarla xmenarik perhatian lelaki, at least boleh simpan untuk suami aku. .(ape aku merepek ni? haaiiih)

ini gambar owang putih, lantak diowang la nk seksi mcm ni. diowg tau ape rite. .
kalau aku mcm ni, cnfirm bapak aku at rumah da ready pegang parang or kapak. .haha. .

aku plak? haaa, xseksi mane pun. .peduli ape aku kalau xseksi. .nt aku da mati aku gak yg seksa. .
hehehe. .=)