Sabtu, April 30, 2011

Sayu Ditinggal n Meninggalkan.

Salam. .
Hari ini, hari last aku at KL.
Cuti semester da bermula da. .Mesti la kene balik umah an? Xkan aku nk duk sengsorang at cini? (sengsorang ke? haha) Okeyy, sumpah sayu giler hati aku sekarang niyh. Semester 4 niyh mmg sem yg paling hard aku rasa. Dengan subject yg byk giler subject killer. .haishhh! Bersabar jewla paien. .Mcm2 dugaan aku sem niyh, n yg paling aku sedih, aku ditinggalkn. .ditinggalkn ape? ade at ENTRY niyh. .hurm. Xpela, aku sentias redha ngn ape yg terjadi dlm hidup aku. .Biar aku susah sekarang, jgn aku susah kemudian. .Lagipun, dengan segala ujian ni la aku boleh menjadi setabah sekarang. .Kalau x, mungkin aku da xboleh nk hadapi semua ini. .Alhamdulillah, aku jadi kuat pown sbb aku dpt sokongan yg hebat dari sahabat2 sekeliling aku. .Diorang sentiasa memahami aku n sentiasa ada di sisi aku di saat aku memerlukn semangat. Aku xtaw nk balaz budi baik diorang mcm mane. Diorang la penjaga aku yg menjaga aku saat2 aku jauh dari family. .Thnks korang, sape la diri ni tanpa korang semua. .Aku syg korang sgt2 taw! Ape pun yg terjadi antara kita, aku tetap akn kenang korang sampai nfs terakhir aku. .Maafkn aku kalau aku selalu sakitkn hati korang. .Aku manusia biasa yg xkan lari dari membuat kesilapan. .Maafkn aku.

Aku terharu bile bace 1 blog niyh.. Niyh blog budak kelas aku. .Die niyh mmg soft orangnye, and aku sygkn die sbg kawan aku, sbb die pun da byk tlg aku. .Aku suke bile die ketawa, sbb gigi die cantik. .tersusun jew. .hehe.Die pun ade buat entry psl aku. .Sumpah terharu giler! Awk niyh mmg taw ARSMIDER! suke wat suprise. .hehe. .And dye pown orang kg aku sebenarnye. .hoho. .Niyh ENTRY dye yg wat aku terharu sgt! SINI. Die niyh pun NEWBIE mcm aku gak. .And skang aku tgk die da semakin aktif dlm dunia belog niyh and blog dye pown da semakin chantek da! GO mider GO! huhu. .

Haaa, ni la tuan punye blog uh. .ARSMIDER. .=) tenkiuuu so much ars! Kuatkn semangat okey! Saya tau kamu seorang yg kuat and tabah!

Ya Allah. .Kau berikanla kekuatan dan ketabahan didalam setiap hati Hambamu ini. Amin. .Semoga sahabat2 aku semua ini akn mendapat keputusan yg cemerlang untuk sem niyh and sem2 akn dtg. .Amin..

p/s: utk Miss Genit, tabahkn hati anda okey! and Sahabat2 yg lain, aku syg korang! <3

1 talkkkk:

Ars Mieda

sungguh sy katakan awk mmg kawan yg baek paien..msty rindu kamu cuti nie..;) tQ..